Tesomanraitti suljetaan vesijohtotöiden vuoksi Vanamon alikulun kohdalla

Tesoman rautatieseisakkeen rakennustöihin liittyen siirretään vesijohtoa. Jalankulku- ja polkupyöräväylä Tesomanraitti suljetaan rautatien alittavan Vanamon alikäytävän kohdalla tilapäisesti vesijohtotyön vuoksi 20. tammikuuta alkaen.

Korvaava reitti kulkee Tesoman valtatietä pitkin, ja se on opastettu maastossa sijaitsevissa tiedotustauluissa. Vesijohtotyöt kestävät 3-4 viikkoa ja niiden jälkeen Tesomanraitti avataan kavennettuna jalankulku- ja polkupyöräliikenteelle.

Väylävirasto:Projektipäällikkö Terhi Haapaniemi puhelin 029 534 3809
Tampereen kaupunki:Rakennuttajainsinööri Anne Ravaska puhelin 040 806 3906

Tesomanraitti suljetaan vesijohtotöiden vuoksi Vanamon alikulun kohdalla [Tampereen kaupunki – Tampereen kaupunki – Ajankohtaista – Tiedotteet – 2021 – Tammikuu]

Poikkeustila vaikuttaa myös Raholan OKY:n toimintaan

Suomen hallituksen asettama poikkeustila vaikuttaa myös Raholan omakotiyhdistyksen toimintaan keväällä 2020. Seuraamme oky:n hallituksessa valtakunnallista tilannetta ja hallituksen suosituksia sekä määräyksiä. Selvittelemme kulloisenkin tilanteen mukaan mahdollisuuksia järjestää toimintasuunnitelmaankin kirjattuja keväällä perinteisesti järjestettyjä tapahtumia kuten kevätkokousta, roskalavatapahtumaa ja kesätapahtumaa.

Valitettavasti tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että tapahtumia joudutaan ainakin lykkäämään myöhäisemmäksi. Ilmoittelemme tilanteesta heti kun se selkiytyy.

Tällä välin kannustamme yhteisöllisyyteen ja naapuria auttavaan asenteeseen! Kauppa-apua voi tarjota ja kuulumiset huikata turvaetäisyydeltä aidan yli. Poikkeuksellisen talven jälkeen pääsee pikkuhiljaa puutarhahommiin, ja ulkoilla voi omalla kotipihallakin.

Kannattaa seurata viestintää myös omakotiyhdistyksen Facebook-ryhmässä. Siellä saa mielellään viritellä keskustelua alueen asioista ja kysellä naapureiden kuulumisia.