Perinteinen kesätapahtuma 5.6.2019 klo 18

Raholan omakotiyhdistyksen jo perinteiseksi muodostunut kesätapahtuma pidetään jälleen tänä vuonna Risuharjunkadun puistossa ke 5.6.2019 klo 18-20 (sateen sattuessa varapäivä to 6.6.2019). Myynnissä ainakin kahvia, herkkuja, makkaraa ja lapsille pomppulinna. Paikalla myös kesäkukkien myyntiä ja kirppari ”oma viltti mukaan” periaatteella.

Tervetuloa!

Mainokset

”Pihat kuntoon” -roskatapahtuma lauantaina 11.5.2019

Raholan omakotiyhdistyksen perinteinen kevään ”Pihat kuntoon” -roskatapahtuma on jälleen tuttuun aikaan äitienpäiväviikonlopun lauantaina 11.5.2019 klo 10:00-13:00.

Puutarhajäte- ja sekajätelava ovat jäsenten käytettävissä perinteisesti Raholan nappulakentän (Kanahäkin kenttä) kohdalla Ketostenkadun varrella.

Puutarhajätelava on jäsenten käytettävissä Ristimäessä.

2019 jäsenkortit jaossa

Omakotiyhdistyksen vuoden 2019 jäsenkorttien ensimmäinen jakokierros on loppusuoralla. Jaossa on maaliskuun loppuun mennessä jäsenmaksunsa maksaneiden talouksien jäsenkortit.

Tervetuloa kevätkokoukseen 9.4. kaikki jäsenmaksunsa maksaneet!

Syyskuulumisia

23.10. pidettiin Raholan omakotiyhdistyksen syyskokous, jossa valittiin yhdistykselle vuodelle 2019 uudeksi puheenjohtajaksi Jarno Laitinen sekä hallituksen erovuoroisten tilalle osin uudet, osin vanhat jäsenet. Vuoden 2019 hallituksen yhteystiedot päivitetään näille sivuille loppuvuoden aikana.

27.10. järjestettiin jo perinteeksi muodostunut syksyn Pihat kuntoon -siivoustapahtuma puutarhajätelavoineen.

Syyskokous 23.10.2018

Tervetuloa omakotiyhdistyksen  syyskokoukseen 23.10. tiistaina klo 18:30 alkaen. Kokouspaikka on vanha tuttu Raholan Nurkan Nina lounaskafe, Ketostenkatu 52.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, esitellään ensi vuoden talousarvio, toimintasuunnitelma sekä valitaan puheenjohtaja ja hallituksen  jäsenet erovuoroisten tilalle seuraavalle toimikaudelle.

Kahvia ja pullaa, tule mukaan!