Roskatapahtuma 24.10.

Kauan odotettu Okyn roskatapahtuma järjestetään tänän vuonna lauantaina 24.10 kello 10-13!!
Puutarhajätelavat perinteisillä paikkoilla: Ristimäenkatu, Ketostenkatu ja Killerinkatu. Ketostenkadulla myös sekajätelava.

Ketostenkadulla on makkaratarjoilu. Huomioimme tarjoilun osalta korona tilanteen mukaiset hygieniasuositukset sekä turvavälit.

Poikkeustila vaikuttaa myös Raholan OKY:n toimintaan

Suomen hallituksen asettama poikkeustila vaikuttaa myös Raholan omakotiyhdistyksen toimintaan keväällä 2020. Seuraamme oky:n hallituksessa valtakunnallista tilannetta ja hallituksen suosituksia sekä määräyksiä. Selvittelemme kulloisenkin tilanteen mukaan mahdollisuuksia järjestää toimintasuunnitelmaankin kirjattuja keväällä perinteisesti järjestettyjä tapahtumia kuten kevätkokousta, roskalavatapahtumaa ja kesätapahtumaa.

Valitettavasti tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että tapahtumia joudutaan ainakin lykkäämään myöhäisemmäksi. Ilmoittelemme tilanteesta heti kun se selkiytyy.

Tällä välin kannustamme yhteisöllisyyteen ja naapuria auttavaan asenteeseen! Kauppa-apua voi tarjota ja kuulumiset huikata turvaetäisyydeltä aidan yli. Poikkeuksellisen talven jälkeen pääsee pikkuhiljaa puutarhahommiin, ja ulkoilla voi omalla kotipihallakin.

Kannattaa seurata viestintää myös omakotiyhdistyksen Facebook-ryhmässä. Siellä saa mielellään viritellä keskustelua alueen asioista ja kysellä naapureiden kuulumisia.

Raholan OKYn syyskokous järjestetään pikkujouluhengessä ke 27.11. klo 18-20

Keskiviikkona 27.11.2019 klo 18-20 pidetään Raholan omakotiyhdistyksen syyskokous kahvila Raholan nurkassa (Ketostenkadun ja Kokkolankadun kulmauksessa). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja valitaan hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle seuraavalle toimintakaudelle.

Tänä vuonna syyskokous järjestetään pikkujouluhengessä, glögiä ja joulunalusaikaan sopivaa purtavaa tarjolla. Toivotamme kaikki yhdistyksen jäsenet tervetulleiksi mukaan!

”Pihat kuntoon” -roskatapahtuma lauantaina 11.5.2019

Raholan omakotiyhdistyksen perinteinen kevään ”Pihat kuntoon” -roskatapahtuma on jälleen tuttuun aikaan äitienpäiväviikonlopun lauantaina 11.5.2019 klo 10:00-13:00.

Puutarhajäte- ja sekajätelava ovat jäsenten käytettävissä perinteisesti Raholan nappulakentän (Kanahäkin kenttä) kohdalla Ketostenkadun varrella.

Puutarhajätelava on jäsenten käytettävissä Ristimäessä.

2019 jäsenkortit jaossa

Omakotiyhdistyksen vuoden 2019 jäsenkorttien ensimmäinen jakokierros on loppusuoralla. Jaossa on maaliskuun loppuun mennessä jäsenmaksunsa maksaneiden talouksien jäsenkortit.

Tervetuloa kevätkokoukseen 9.4. kaikki jäsenmaksunsa maksaneet!