Raholan omakotiyhdistys tiedottaa

Hyvää alkukesää alueemme omakotiasukkaille!

Kuten kevättiedotteessa kerroimme, vietämme yhdistyksen 70-juhlavuotta. Torstaina 16.6. klo 18:00 – 20:00 vietämme perinteistä kesätapahtumaa. Tapahtumassa on luvassa musiikkia sekä muuta ajanvietettä. Myynnissä on niin suolaista kuin makeaakin.

Tervetuloa mukaan kaikki yhdistyksemme jäsenet!

Poikkeustila vaikuttaa myös Raholan OKY:n toimintaan

Suomen hallituksen asettama poikkeustila vaikuttaa myös Raholan omakotiyhdistyksen toimintaan keväällä 2020. Seuraamme oky:n hallituksessa valtakunnallista tilannetta ja hallituksen suosituksia sekä määräyksiä. Selvittelemme kulloisenkin tilanteen mukaan mahdollisuuksia järjestää toimintasuunnitelmaankin kirjattuja keväällä perinteisesti järjestettyjä tapahtumia kuten kevätkokousta, roskalavatapahtumaa ja kesätapahtumaa.

Valitettavasti tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että tapahtumia joudutaan ainakin lykkäämään myöhäisemmäksi. Ilmoittelemme tilanteesta heti kun se selkiytyy.

Tällä välin kannustamme yhteisöllisyyteen ja naapuria auttavaan asenteeseen! Kauppa-apua voi tarjota ja kuulumiset huikata turvaetäisyydeltä aidan yli. Poikkeuksellisen talven jälkeen pääsee pikkuhiljaa puutarhahommiin, ja ulkoilla voi omalla kotipihallakin.

Kannattaa seurata viestintää myös omakotiyhdistyksen Facebook-ryhmässä. Siellä saa mielellään viritellä keskustelua alueen asioista ja kysellä naapureiden kuulumisia.