Raholan omakotiyhdistys ry. toimii ylä-Raholan, Ristimäen ja Villilän omakotiasujien alueella. Yhdistyksen toiminnalla on yli 50 vuoden perinteet Raholan alueella. Olemme olemassa kaikkia alueen omakotiasukkaita varten, tavoitteenamme mm. Raholan alueen toimivuuden ylläpito ja kehittäminen sekä aktiivinen ja yhteisöllinen omakotitoiminta.

Järjestämme erilaista toimintaa jäsenistöllemme. Toivomme myös avointa keskustelua ja ideoita alueemme kehittämisestä ja toiminnan järjestämisestä. Mikäli sinulla on ideoita tai kommentteja, ota yhteys hallituksen jäseniin. Yhteystiedot löydät tältä sivustolta.

Toimintaa vuonna 2019:
Kevätkokous tiistaina 9.4.2019 klo 18.30. Kokouspaikka kahvila Raholan nurkka.
Kevään ”Pihat kuntoon” -roskalavatapahtuma lauantaina 11.5.2019 klo 10-13 Ketostenkadulla Kanahäkin kentän kohdalla.
Kesätapahtuma Risuharjunkadun puistossa keskiviikkona 5.6.2019 (varapäivä 6.6.2019)

Jäsenmaksu vuodelle 2019 on 15 €/talous. Jäsenmaksulomakkeet on jaettu talouksiin maaliskuussa.  Maksettuasi jäsenmaksun toimitamme kotiisi yhdistyksen sinisen jäsenkortin, jota näyttämällä saat edut käyttöösi. Uudet jäsenkortit jaetaan jäsenmaksun eräpäivään mennessä maksaneille huhtikuun alussa. Jäsenkortin lisäksi esim. peräkärryä vuokratessasi varaudu todistamaan henkilöllisyytesi.

Alueen yritysten kannattajajäsenmaksu on vuonna 2019 15 €/yritys. Syyskokouksessa 2017 päätimme tarjota alueen yrityksille mahdollisuutta liittyä yhdistyksemme kannattajajäseniksi. Kannattajajäsenmaksun maksaneet yritykset yhteystietoineen listataan nettisivuillemme oman alueen yhteistyökumppaneiksi.

Unohtuiko jäsenmaksu, mutta haluaisit liittyä mukaan?
Voit maksaa 15€ vuosijäsenmaksun tai kannattajajäsenmaksun tilillemme FI95 4500 0010 0125 62.
Jäsentalouksia pyydämme merkitsemään viestikenttään talouden osoitteen – toimitamme jäsenkortin postilaatikkoon. Kannattajajäsenmaksun yhteydessä viestikenttään merkitään yrityksen nimi ja yhteystiedot.

Olemme nyt myös Facebookissa: Raholan omakotiyhdistys

Mainokset