Raholan omakotiyhdistys ry. toimii ylä-Raholan, Ristimäen ja Villilän omakotiasujien alueella. Yhdistyksen toiminnalla on yli 50 vuoden perinteet Raholan alueella. Olemme olemassa kaikkia alueen omakotiasukkaita varten, tavoitteenamme mm. Raholan alueen toimivuuden ylläpito ja kehittäminen sekä aktiivinen ja yhteisöllinen omakotitoiminta.

Järjestämme erilaista toimintaa jäsenistöllemme. Toivomme myös avointa keskustelua ja ideoita alueemme kehittämisestä ja toiminnan järjestämisestä. Mikäli sinulla on ideoita tai kommentteja, ota yhteys hallituksen jäseniin. Yhteystiedot löydät tältä sivustolta.

Jäsenmaksu vuodelle 2023 on 15 €/talous. Jäsenmaksulomakkeet on jaettu talouksiin huhtikuussa.  Maksettuasi jäsenmaksun voit ottaa käyttöön yhdistyksen jäsenkortin, jota näyttämällä saat edut käyttöösi. Jäsenkortin lisäksi esim. peräkärryä vuokratessasi varaudu todistamaan henkilöllisyytesi.

Alueen yritysten kannattajajäsenmaksu vuonna 2023 on 15 €/yritys. Tarjoamme alueen yrityksille mahdollisuutta liittyä yhdistyksemme kannattajajäseniksi. Kannattajajäsenmaksun maksaneet yritykset yhteystietoineen listataan nettisivuillemme oman alueen yhteistyökumppaneiksi. Ilmoitathan siis yrityksesi tiedot hallitukselle esim. sähköpostiin raholan.omakotiyhdistys(at)gmail.com .

Unohtuiko jäsenmaksu, mutta haluaisit liittyä mukaan?
Voit maksaa 15€ vuosijäsenmaksun tai kannattajajäsenmaksun tilillemme FI95 4500 0010 0125 62.
Jäsentalouksia pyydämme merkitsemään viestikenttään talouden osoitteen. Kannattajajäsenmaksun yhteydessä viestikenttään merkitään yrityksen nimi ja yhteystiedot. Olethan myös yhteydessä hallitukseen, jotta tiedämme toimittaa jäsenkortin.

Olemme nyt myös Facebookissa: Raholan omakotiyhdistys